Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

  • Wie is Glaskunst Art?
    Glaskunst Art is dé online glasgalerie waar u glaskunst & glascadeau kunt kopen van zeer uiteenlopende merken en soorten.
  • Hoe kan het dat jullie veelal aantrekkelijke prijzen hanteren?
    Glaskunst Art opereert geheel online en kan om deze reden de kosten tot een minimum beperken. Wij werken met een klein team en gaan zeer efficiënt te werk. Doordat wij de producten direct bij onze leveranciers inkopen, blijft ons voorraadbeheer laag en kunnen wij scherpe prijzen hanteren.
  • Beschikken jullie over een showroom?
    Glaskunst Art opereert geheel online en heeft daardoor geen showroom. Wij proberen u zo uitgebreid mogelijk te informeren met foto’s en belangrijke informatie over een betreffend product. Heeft u vragen over een product, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst via onze service pagina.

      Wél kunt u een greep uit onze collectie bekijken bij één van onze verkooppunten (klik hier)

Bestellen & Betalen

  • Hoe bestel ik iets bij Glaskunst Art?
    Een artikel bestellen bij Glaskunst Art is heel eenvoudig en werkt als volgt:
        - Zoek het artikel dat u wilt kopen en leg deze in de winkelwagen
        - Wilt u meerdere artikelen bestellen? Klik op ‘Verder winkelen'
        - Wanneer u direct wilt bestellen, kunt u op 'Naar Winkelwagen'
        - Controleer uw bestelling, selecteer de gewenste betaalmethode en vul uw klantgegevens in
        - Controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld
        - Rond de bestelling af.
  • Bij mijn bestelling staat dat de betaling naar Mollie Payments gaat. Wat is dit?
    Mollie Payments helpt ondernemingen en ondernemers met het verwerken van betalingen, waardoor bestellingen sneller doorgang kunnen vinden. Mollie Payments is goedgekeurd door De Nederlandsche Bank.

Verzending & Levering

  • Hoe kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Wanneer u het bestelproces doorloopt, kunt u zelf bij het invullen van uw klantgegevens het afleveradres wijzigen. Zet hiervoor het vinkje bij ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’ uit en vul het gewenste adres in waarop u de bestelling wilt ontvangen.
  • Kan ik mijn bestelde artikelen afhalen?
    Dat is mogelijk, maar dat kan énkel op afspraak. Wanneer u een afspraak maakt en wilt betalen bij afhalen, dan vragen wij een vooruitbetaling van 40% van het totaalbedrag van uw bestelling. Dit doen wij om zeker te zijn dat u uw bestelling ook daadwerkelijk komt afhalen. Wanneer u verhinderd bent dan kunt u gewoon weer een nieuwe afspraak maken.

Retourneren

 

  • Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling herroepen?
    U kunt uw bestelling op al onze artikelen (behalve glasklokken & glasschilderijen) binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling herroepen. Voor glasklokken en glasschilderijen is dit 10 dagen. Deze worden namelijk voor ons door een extern bedrijf gemaakt, waardoor wij ook de kans moeten hebben de retouraanvraag bij hen in te dienen.

  • Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
    Wanneer u één of meerdere artikelen wilt retourneren, dient u de volgende stappen doorlopen:
  1. Maak (in geval van schade) een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de opvulling in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  2. Maak (in geval van schade) een foto van de gehele omvang + close-up foto van het beschadigde product.
  3. Maak een foto van de barcode die op de verpakking is geplakt, zodat aantoonbaar is dat het om deze zending gaat.
  4. Hoe meer relevante informatie, hoe beter en sneller we u kunnen helpen.
  5. Stuur een email naar info@glaskunst-art.nl en vermeld uw naam, telefoonnummer, ordernummer én voeg de foto('s) toe in de bijlage.
  6. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons. Wanneer wij uw retouraanvraag goedkeuren mailen wij u tevens een retourlabel die u op de retourzending kunt plakken. Dat retourlabel is op dezelfde wijze gefrankeerd als dat u uw bestelling oorspronkelijk van ons heeft ontvangen. 
  7. De verzendkosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening, tenzij wij in onze reactie op uw retouraanvraag vermelden dat wij die kosten op ons nemen. De verzendkosten kunt u veilig middels een betaallink online betalen.
  8. Het retoursturen van uw bestelling mag alleen geschieden met het door ons aan u verstrekte retourlabel, én mag enkel plaatsvinden ná onze goedkeuring per mail.
  9. Uw retourzending zal in behandeling genomen én geaccepteerd worden indien het product in een goede staat verkeert, zonder gebruikerssporen, indien mogelijk in de originele verpakking én inclusief ongebruikte meegeleverde toebehoren (zoals: eventuele meegeleverde microvezeldoek, echtheidscertificaat, ophangset voor glasklokken- en schilderijen, originele doos, etc.)
  10. Met betrekking tot het retourneren van producten kunnen extra voorwaarden gelden die niet hier maar wél in onze Algemene Voorwaarden zijn opgenomen. U kunt de Algemene Voorwaarden HIER inzien.
  11. Indien de retour zending niet aan de juiste voorwaarden voldoet zullen eventuele gemaakte kosten of waardevermindering van het product worden verrekend met de aanschaf prijs. In dat geval wordt u vooraf ingelicht, en kan het zelfs mogelijk zijn dat wij het volledige aankoopbedrag behouden.
  12. Wij doen er alles aan om uw retouraanvraag naar uw tevredenheid te behandelen en af te ronden.
  13. Wanneer we de retourzending in goede orde ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Het duurt dan nog maximaal 14 dagen dat u uw geld terug gestort krijgt op uw bankrekening, maar ons streven is om u binnen 3 werkdagen terug te betalen.

 

  • Het bedrag dat terug gestort is op mijn rekening, komt niet overeen met het aankoopbedrag. Hoe kan dit?
    Wanneer u voor de betreffende bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen (omdat het bedrag boven de € 99,- lag), worden deze achteraf verrekend met het terug te storten aankoopbedrag. De verzendkosten die wij hebben moeten maken voor het versturen van uw artikel(en), worden dus in mindering gebracht op de aankoopprijs. 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring, én gaat u akkoord met onze Privacyverklaring.