Menu
0

Annuleren & Retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het annuleren, herroepen of retourneren van een bestelling.

Inhoudsopgave:

  1. Schade geconstateerd tijdens aflevering van uw zending
  2. Schade geconstateerd na aflevering van uw zending
  3. Een niet-verzonden bestelling annuleren
  4. Een reeds verzonden bestelling annuleren/herroepen
  5. Retouradres, retourlabel en retourkosten
  6. Restitutie van uw aankoopbedrag
  7. Een glaskunst werk ruilen
  8. Overige problemen & vragen m.b.t. uw zending
  9. Onze Algemene Voorwaarden

 

Schade aan uw zending

Tijdens aflevering

Komt PostNL uw zending bij u afleveren, en ziet of hoort u (bijv. glasgerinkel) duidelijke schade? Dan bent u verplicht direct een klacht in te dienen bij PostNL en de levering te weigeren. Daarnaast verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze klantenservice, o.v.v. uw ordernummer. Hierdoor kan Glaskunst Art gebruik maken van haar recht om dergelijke claims in te dienen bij PostNL. 

Na aflevering

Constateert u na ontvangst van uw pakket schade aan het/de product(en)? Dan verzoeken wij u vriendelijk, doch dringend, om dit binnen 3 kalenderdagen na aflevering bij ons te melden.

Alleen op deze manier kunnen wij min of meer vaststellen dat de schade niet in uw bezit is ontstaan, maar tijdens transport, en kunnen wij u resistutie van het aankoopbedrag garanderen.

Een bestelling annuleren welke nog niet verzonden is

Heeft u een bestelling geplaatst die wij nog niet hebben verzonden, maar wilt u deze alsnog annuleren? Neemt u dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij kunnen uw bestelling doorgaans immers eenvoudig en snel annuleren, wanneer deze nog niet naar u is verzonden.

Een verzonden bestelling herroepen

Bent u niet tevreden over de geleverde producten of past het toch niet zo mooi in uw interieur? Dan heeft u het recht om binnen 30 dagen na aflevering en zonder opgaaf van redenen uw bestelling te herroepen.

De herroepingstermijn bedraagt 30 kalenderdagen, gerekend vanaf de dag dat u uw bestelling daadwerkelijk heeft ontvangen.

Tijdens de herroepingstermijn dient u zorgvuldig om te gaan met zowel het product als de verpakking. Dit betekent dat u het product slechts in die mate mag uitpakken of gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden of niet.

Om uw bestelling te herroepen dient u ons eerst te contacteren via ons CONTACTFORMULIER, per telefoon of per EMAIL.

De mededeling dat u gebruik wilt maken van het recht om uw bestelling te herroepen, dient plaats te vinden voordat de herroepingsstermijn van 30 kalenderdagen verstreken is.

Ons retouradres is:


Glaskunst Art
Wolweg 24
3776 LP Stroe
NEDERLAND

U ontvangt altijd een retourlabel van ons.

De retourkosten zijn voor rekening van u als klant, tenzij explicitiet anders met ons overeengekomen. We zullen uw gehele aankoopbedrag, met aftrekking van retourkosten, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw retour terugboeken. Wij gebruiken hiervoor het rekeningnummer waarmee u oorspronkelijk uw bestelling aan ons heeft betaald, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

Uiteraard zijn er GEEN extra kosten aan deze terugbetaling verbonden. Wél kan het enkele dagen duren voordat de transactie op uw rekening zichtbaar is.

Daarnaast behouden wij ons het recht voor om in de volgende gevallen een deel van uw aankoopbedrag als vergoeding aan te merken, of in zijn geheel van restitutie af te zien:

  • Beschadiging aan het product en/of diens fabrieksverpakking, door o.a.
    • (Intensief) gebruik;
    • Onzorgvuldig handelen;
    • Onzorgvuldig inpakken retourzending;
  • Ontbreken van meegeleverde toebehoren, zoals
    • Echtheidscertificaat;
    • Product/Fabrieksverpakking;
    • Meegeleverd(e) sokkeltje of display-stand;

De meeste glasobjecten worden vanaf de fabriek met originele productverpakking aan ons geleverd, denk aan bijvoorbeeld Kosta Boda. Er wordt dan ook, zowel door ons als de fabrikant, veel waarde gehecht aan de mooie productverpakking. Een glasobject zonder of met beschadigde verpakking is dan ook door ons niet meer via de reguliere weg aan te bieden, en daalt altijd in waarde. Daarom is er in dat geval sprake van omzetderving, en hebben we dit meegenomen in bovenstaande criteria.

Bij vragen kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice of onze Algemene Voorwaarden raadplegen.

Een product ruilen

Wanneer u een item wilt ruilen verzoeken wij u een nieuwe bestelling te plaatsen via onze online kristalwinkel. Het te retourneren glasobject kunt u naar ons retourneren zoals hierboven beschreven.

Als u een nieuwe bestelling plaatst, hoeft u uiteraard de retourkosten niet te betalen. Geef aub altijd het nieuwe ordernummer aan ons door.

 

Problemen met uw bestelling of aflevering

Is uw product tijdens het transport beschadigd of kwijt geraakt, of heeft u niet het juiste product ontvangen? Neem dan - ook bij andere vragen of problemen omtrent de levering - gerust contact op met onze klantenservice.

Heeft u nog vragen met betrekking tot ons retourbeleid? Neem dan contact met ons op, of raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Abonneer direct

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft nog geen artikelen in uw winkelwagen.

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis